-
اطلاع رسانی و تبلیغ: به وسیله نصب پلاکارد، چاپ پوستر،صدور اطلاعیه در مناسبت های مختلف ملی مذهبی و کشاورزی
-
ارتباط با رسانه ها: همکاری با رسانه های جمعی جهت انعکاس مناسب عملکرد بخش های مختلف، نشست مطبوعاتی، دعوت و بازدید رسانه ها و خبرنگاران از نمایشگاه ها و ارائه اطلاعات و دستاوردهای شاخص مرکز به آنها
-
افکار سنجی عمومی ، پزوهش و نظرسنجی درون مرکزی و برون مرکزی در موضوعات مختلف و انعکاس آن به مدیریت برای اتخاذ تصمیم لازم
-
تغییر نگاه مخاطبین به مرکز تحقیقات به عنوان رکن تاثیرگذار در بخش کشاورزی
-
ایجاد حسن رابطه بین کارکنان و مسئولان مرکز از طریق برگزاری جلسات داخلی
-
انتقال سیاست ها،تصمیم گیری ها و اهداف مدیریت مرکز به کارکنان
-
پاسخگویی به ابهامات
-
انتشار دستاوردهای تحقیقاتی مرکز(اخبار) از طریق وب سایت،دیدارها، مراسم، نمایشگاهها و غیره
-
تهیه و اجرای طرحهای تبلیغاتی مرکز
-
اجرای مناسب مراسم و مناسبت ها:فیلم برداری از مراسم،همایش های تخصصی،سخنرانی ها، کارگاههای آموزشی و عکاسی مسابقات فرهنگی و غیره...
-
حضور در همایش ها و نمایشگاهها