همراه با هفتمین روز سوگواری حسینی در ماه محرم برگزار شد؛

نشست امر به معروف و نهی از منکر با تبیین نقش مدیران و کارکنان ویژه کارکنان مرکز

۰۱ تیر ۱۴۰۵ | ۱۱:۱۶ کد : ۱۸۳۹۳ اخبار مرکز اخبار فرهنگی
تعداد بازدید:۳۲
در این نشست، ضمن تشریح ابعاد مختلف فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بر اهمیت نقش مدیران در ایجاد فضای سالم اداری، تقویت ارزش‌های اخلاقی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری در محیط کار تأکید شد.
نشست امر به معروف و نهی از منکر با تبیین نقش مدیران و کارکنان ویژه کارکنان مرکز

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان؛ نشست آموزشی و فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر با هدف تبیین جایگاه و نقش مدیران و کارکنان در ارتقای فرهنگ سازمانی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، ویژه کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان، با حضور احمدآئین رئیس مرکز، حجت الاسلام حسین سنجری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز و کلیه کارکنان دوشنبه اول تیرماه سال جاری مصادف با هفتمین روز از محرم با تدریس حجت الاسلام سهیل اسفندیاری رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد. در این نشست، ضمن تشریح ابعاد مختلف فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بر اهمیت نقش مدیران در ایجاد فضای سالم اداری، تقویت ارزش‌های اخلاقی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری در محیط کار تأکید شد. همچنین کارکنان با راهکارهای عملی اجرای این فریضه در چارچوب قوانین، احترام متقابل و حفظ کرامت انسانی آشنا شدند. سخنران این برنامه با اشاره به ضرورت نهادینه‌سازی ارزش‌های دینی و اخلاقی در محیط‌های اداری، امر به معروف و نهی از منکر را عاملی مؤثر در افزایش همدلی، ارتقای سلامت اداری و بهبود عملکرد سازمانی دانستند. در پایان این نشست، حاضران به تبادل نظر درباره شیوه‌های مؤثر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در محیط کار پرداخته و بر استمرار برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در این زمینه تأکید شد.

آخرین ویرایش ۰۱ تیر ۱۴۰۵